Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Karedo - 23 februari 2012 11:52

 


Att det aldrig ger sig.. Ida har varit lite småsnorig några dagar, och i natt kom febern =(  Så nu är det hennes tur att vara sjuk.. Dem liksom bara avlöser varandra.. Vet inte hur mycket mer jag orkar..


Men om man bortser från allt tråk, sjuka och trötthet, så är väl livet ganska bra faktiskt..

Jag mår bättre än på mycket länge.

Jag har Jimmy och tjejorna i mitt liv.

Ida är snart blöjfri, i alla fall på dagarna.

Snön är på väg bort, solen tittar fram.

Båda bilarna funkar, och jag har inte panik längre när jag ska köra..

                                                  
                           

Finns säkert tusen saker till som man kan lägga till i denna lista.. Och den kommer säkert fyllas på, men vi börjar med detta..



  


Farmor var nyss här så jag kunde gå ut med Ticko, hon hade bara morgonkissat på gården. Var ju slö och tog bilen till dagis i morse. Ibland får man det..


Nu försöker jag lägga två trötta tjejor, både Nellie och Ida är ju hemma idag.. Men de har lite svårt att varva ner.. Men snart så snarkas det nog.. Då hoppas jag att jag kan få njuta av min lunch, jag tänkte unna mig lite "barnaminnekräpps" dvs egengjorda crepes. Och så klart gjorda så som jag och mamma alltid gjorde när jag var liten =) Så himla goda, blev ju inte mindre hungrig nu =)

 

Inte dagens "barnaminnekräpps", men en liknande.. Mums!   2011-10-05


Nu sover dem.. Så nu får mamma äta =)

 

Ha det bäst. Kram Sofi



Ps! Jag tänker inte skriva något om den nya prinsessan som är född.. Självklart är jag glad för deras skull, men vad ska jag skriva? Det är bara att slå på vilken kanal som helst på tvn, datorn eller radion. Allt i tv, facebook osv handlar om detta lilla flickebarn.. Ds!

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards