Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Karedo - 16 februari 2012 13:04

Nellie är inlagd på barnkliniken för att få lite dropp.. Och jag försöker mig på att blogga från mobilen..Det är inte lätt att heta Nellie nu.. I natt satt vi på akuten mellan 23-04:30. Men inte blev man klokare för det.. Och istället för att åka till Eskilstuna mitt i natten fick vi komma hit idag på morgonen.. Så jag sov kanske tre timmar innan det var dags att packa in oss i bilen igen.


Men nu är vi här, och blir kvar till sen kväll trodde dem.. Läkaren vi får träffa idag är så bra.. Lyssnar på vad vi säger, och tar det på allvar. Tar prover och han vill hjälpa Nellie. Nu har hon oxå fått penecilin eller hur det stavas.. Och det onda i magen kollas upp ordentligt..


Nu är droppet i full gång och vi vilar lite.. Nellie somnade nyss, och jag tänkte kolla på någon film. Vi har eget rum med en tv på väggen :)


Ha det bäst. Kram Sofi

Ps! Återkommer inom kort.. Ds!

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards