Alla inlägg den 29 december 2012

Av Karedo - 29 december 2012 23:00

  


... om jag bara hittar motivationen och lite jävlaranamma!


jag vill inte se ut så som jag gör just nu. Här om dagen var det en kund som frågade om det var en liten på G. Japp det har hänt förut, och jag blir lika ledsen varje gång. Och idag frågade Ida om jag hade en liten bebis i magen, för den var ju så stor... VARFÖR kan jag inte få en stor rumpa istället, för som nu sätter sig allt på magen och jag ser faktiskt typ gravid ut..


Frågan är bara vart jag ska börja, där, här eller där borta? Vart? Hur?


Ska man gå på någon diet? vilken i så fall? Pulver? någon matdiet?


Jag kan ju inte direkt träna, måste få klartecken från Tommy först. Ryggen och höften är ju verkligen inte på min sida i denna fråga. Gå skulle jag kunna göra, men nu är det ju jävulskt halt ute, har dessutom ramlat en gång och slagit mig rejält..


Jag har några saker jag kan göra på stört.. bla sluta med läsk, godis och annat onyttigt. Men det är inte så jävla lätt.. Ska man ha någon dag där man unnar sig något? Eller ska man sluta helt?


Det är jobbigast på jobbet, då är det så lätt att ta något i förbifarten så att säga. Hemma kan det oxå vara lite si och så med att låta bli. Men jag tänkte att har man det inte hemma så kan jag ju inte.


Och den stora frågan NÄR ska jag börja? Imorgon? På måndag efter helgen? 1 januari?


Seriösa svar, tips och idéer tas tacksamt emot!

Hjälp mig vinna över mig själv..


//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards