Alla inlägg den 2 december 2012

Av Karedo - 2 december 2012 22:50

  


Någon som har koll på detta med halsont? Jag har så ont i halsen, och jag vet inte vad jag ska göra.. Det gör ont när jag sväljer, när jag dricker, när jag känner på halsen (tror det är lite svullet) och när jag pratar.. Även när jag typ inte gör någonting så gör det ont =( Det går liksom upp mot öronen och huvudet känns som om det skulle vara fullt med bomull.. Jag har prövat allt tror jag, halstabletter, och vatten i mängder. Ja, det känns bättre för stunden. Men det håller bara i sig en liten lite stund. Har till och med chockat alla genom att dricka en kopp te i morse.


Halsfluss?

Men har man inte feber då?


Planerar julklappar oxå, men det är ju jättesvårt! I år är det svårare än vanligt tycker jag. Någon som kan hjälpa mig och komma med några superförslag? Vad vill tjejorna ha? Vet en sak jag funderar på att köpa, de ska få en klocka var tänkte jag.. Men sen då? Vill gärna ge dem någon leksak oxå.. Vad leker dem med? Det som gäller nu verkar vara att rita och pyssla.. Men det finns ju så mycket annat skojsigt oxå, Saker som, Petshop? Dockor? Lego? Barbies? Eller varför inte bilar till Nellie? =)


Ja ja, det är väll bara att fundera vidare..


     

Mina knastjejor, 2012-09-09

Cassi leker vampyr =)

(Bilderna är klickbara)


Nä nu blir det god natt.. Imorgon ska jag försöka få in julen i det Birgerssonska huset..


Kram Kram

//s







Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards