Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Karedo - 23 oktober 2012 20:20

  


Igår var jag hos Tommy och påbörjade behandlingen av min rygg, min höft och bäckenet.. När jag var där första gången, för att kolla vad det kunde vara för fel visade de sig följande..


¤ Mitt bäcken är roterat bakåt, lutat och vridet.

¤ Det i sin tur har gjort hela ryggen sne och vriden.

¤ Och nacken är inte tip top, pga att jag kompenserat för ryggen.


Han förstod att jag hade ont, men sa oxå att det går att fixa till. Kanske inte över en kafferast, men det går.. Efter första besöket så haltar jag inte längre.. Jippi! Bara det är en STOR förbättring.. Ska tillbaka redan imorgon och hoppas på ytterligare ett nytt mirakel =)



Idag var jag oxå hos kuratorn igen.. Hon har ju så rätt det hon säger, men frågan är hur jag ska kunna leva upp till det.. Jag vill ju, men det blir svårt! Jag är helt enkelt inte där än, men snart så kanske.. Skit samma, jag kämpar på!


Nu ska denna supertrötta mamma ta och fixa dagisväskor och lägga kläderna i högar.. Kläderna är redan valda, har på något sätt blivit en del av kvällsrutinen =) På så sätt blir de ju dessutom enklare på morgonen, dvs det blir inge tjafs ang vilka kläder jag tagit fram och mamma behöver inte bryta ihop.. Toppen!


Ha det bäst. Kram Sofi



Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards