Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Karedo - 20 oktober 2012 08:15

  


Nu är det som det ska igen i Birgerssonska huset.. Dvs Jimmy är ute i skogen och jagar, jag är hemma och ska städa.. Tjejorna driver mamma till vansinne och klockan är inte mer än 8.15 typ.. Men samtidigt sitter dem lugnt och fint och ritar mellan varven. Bompakanalen står på i bakgrunden oxå.


Jag undrar vart denna dag slutar, och självklart regnar det oxå =(


Tanken är att jag först ska städa det som syns, dvs nedervåningen =) Sen tänkte jag ta tag i min garderob. När jag nu försöker städa och fixa mitt innre så varför inte det yttre oxå? Sen är det ju bara knas att ha kläder kvar som isig gör att jag mår dåligt.. Ni vet kläder som man sparar, för att man har förhoppningen om att komma i dem snart igen.. Men innerst inne vet man att det aldrig kommer hända.. Och skulle det vara så att jag går ner de kilon jag vill i framtiden, då kan jag väl få unna mig lite nytt..


Nä dags att fixa frukost, tjejorna meddelar att det håller på att svälta ihjäl.. Och det vill vi ju inte..


tjejorna 2012-06-06


Ha det bäst. Kram Sofi

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards