Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Karedo - 12 oktober 2012 17:35

Hemmagjorda älgburgare med diverse tillbehör.. Mums!

//s

Av Karedo - 12 oktober 2012 09:48

  


Jag och tjejorna 25-08-2012 (favorit Annika bakom kameran)


Cassi är i skolan, jag är ledig.. Ida och Nellie sitter och kollar på film, faktiskt inte "Tingleling" men på en prinsessfilm. Eller tittar på film, tre sekunder satt dem där. Nu leker de tillsammans och skrattar och diskuterar om vart annat. De bråkar i alla fall inte.. Jimmy och Ticko hittar ni i skogen tillsammans med vanliga farfar.


Huset är relativt städat och jag blundar för disken. Har ringt ett viktigt samtal, som för övrigt gick välldans smidigt.. Har till o med hunnit ta en dusch, och det utan tjejor hängandes i drapperiet. De var så snälla och satt och ritade lugnt hela tiden utan bråk. Ska snart hämta Cassi, sen börjar fredagsmyyyset..


Tänkte vi skulle laga mat tillsammans hela familjen idag. Jag är sjukt sugen på hemmagjorda älgburgare med en massa plock till.. Vet inte alls hur det kommer sig, för några år sedan kunde jag ju inte äta hamburgare över huvudtaget.. Men nu kan jag inte få nog av dessa, kan ju nästan tro att jag har gravidcravings efter dem =) ha ha

Kanske skulle man göra någon smarrig efterrätt oxå? Men vad?


Vi kan sammanfatta det som att det är en bra dag idag.. Det ända jag ska tänka på är att ta det som det kommer och inte hänga upp mig eller stressa upp mig för småsaker..


Nu kom Jimmy hem efter ett lyckat släpp med Ticko.. Roligt!


Ha det bäst. Kram Fifi

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards