Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Karedo - 21 oktober 2012 21:56

Ligger och lyssnar på Nellie som snarkar, och väntar på att Ida ska varva ner och somna.
Så att jag sen kan gå ner och förbereda inför morgondagen.

Kläder till dagis har tjejorna redan plockat fram själva :) Så det är "bara" väskor, jumpakäder, mammas kläder och jobbarkläder som ska fixas och tas fram.

Mina tjejor är helt enkelt dem bästa, det bara är så..

De har fått turen att ärva en massa kläder och skor. Och de blir så glada, även fast de inte är helt nya kläder. Ni skulle se dem när de prövar och testar allt, för att sedan pröva och testa allt lite till :)
Cassi blev speciellt glad över ett par jumpaskor som hon nu kan ha på innejumpan. Ida hittade två tröjor med "Tingoling" och Nellie gillade allt tror jag :)

Och jag kunde släppa både en två saker som ger mig ångest.. Under veckan som varit har tjejorna fått ärva från olika håll och allt verkar ordna sig till det bästa..

TACK Sara, Sofia och Annika <3 TACK för kläder, skor och hjälp..

Kram S

Av Karedo - 21 oktober 2012 14:14

Tänker inte röra mig på en stund.. Skönt att bara få sitta ner och göra ingenting..
//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards