Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Karedo - 8 maj 2013 22:53

  


Hej hallå, nu är det lite förvirrat.. Vet ju knappt vilken dag det är, och vad var det jag hette nu igen? Längtar tills man kommer in i vardagen igen.. Jag hoppas det blir snart!


Jag är inte gjord för att inte ha koll, tycker det blir så sjukt jobbigt.. Hatar när jag inte har riktig kontroll över saker och ting. Jag trodde inte jag var i så stort behov av att ha denna kontroll, eller vad det nu är jag behöver. Vart kommer detta ifrån?


Idag dök det upp en fråga inom mig.. Eller en, det var några stycken faktiskt. Men jag vet inte om jag ska ta upp dem, eller om jag bara ska försöka glömma bort dem.. Jag hoppas att det bara är mina egna hjärnspöken som spökar för mig. Än så länga får det vara så, varför lägga sig i liksom..


Nu är det dags att leta upp en sängplats, får se vad som är ledigt där uppe.. Ida och Nellie somnade i min och Jimmys säng, och Jimmy pratade om att ta Nellies säng. Är lite tveksam om Idas säng (översängen på våningsängen) håller för en blubb som mig. Får knöla ner mig där det finns plats =)


//s






Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards