Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Karedo - 4 maj 2013 10:15

SKITFOTEN VANN! :(

Idag ser det ut som det blir en dag att göra ingenting på.. Vila, vila och åter vila..

Soffan eller altanen??

Gillar inte att känna mig besegrad, inte det minsta alls faktiskt :( Särskilt inte av en Skitfot..

//s

Av Karedo - 4 maj 2013 00:54

~~~~~

Hur kan man få ihop några egna vuxenpoäng? Vad för något räknas som det? Vuxenpoäng alltså?
Jag har hus, barn och man.. Det måste väl vara lite vuxet i alla fall. Vad mer? Jag har fått ett eget tankkort, räknas det? Något måste det väl vara värt :)

Jag vill oxå skriva en status på FB, där jag har tagit ett kort på mitt vinglas. Och sen skrivit något i stil med att nu varvar jag ner med ett glas vin framför tvn.. Det tycker jag är värt några poäng.. Kruxet är ju bara att jag dricker ju inte vin, och inte någon annan alkohol heller för den delen. Och att ta kort på mitt glas med pepsi max, blir liksom inte riktigt detsamma :)

Så knäpp jag är.. Men sån är jag, dvs en vuxen med lite barnsliga poäng blandat med de vuxna :)

//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards