Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Karedo - 10 juli 2012 22:30

  

Snart så, det börjar närma sig ett slut..


jag hann inte riktigt det jag hade tänkt hinna idag.. Men jag är på god väg..

Även om jag inte hann det jag skulle, så blev det en hel kärra med skräp som kastades.

Men det är bara att fortsätta.. Hinner nog lite imorgon oxå.

Jag gör väl som man ska, dvs skyndar långsamt..


God natt /s

Av Karedo - 10 juli 2012 13:14

  


En dag som skulle ha kunnat vara lite bättre..


Har ni varit i närheten av nävekvarn idag så kan jag meddela att det är Nellie och senare Ida ni har hört.. Till och med farfar undrade vad som hände och skedde i detta hus.. Då är det illa! Minsta lilla satte igång framför allt Nellan, sen precis innan maten var klar så låg både Ida och Nellie på golvet i köket och skrek.. Eller skrek är en underdrift.. Illvråla och tjöt skriver vi i stället.. Nyss var det som sagt lunch paus, och nu ska Ida och Nellie få sova lite.. Cassi skickade jag över till farmor och farfar.. Tror det blev en tur till grisarna  med farfar =)


Denna vecka är det grovsopor, och som vanligt så rensas det i Birgerssonska huset.. Så nu ska jag passa på när det är lite lugnt här hemma.. Saker lever farligt idag, nu åker det som inte används iväg.. Och jag hoppas att jag är på väg mot det hem jag vill ha..


Får uppdatera i kväll sen..


Ha det bäst. Kram Sofi

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards