Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Karedo - 7 juli 2012 13:29

  


Fick sova till åtta idag, helt ok tycker jag..

Hoppas på en repris imorgon =)


Är nyss hemkommen från skjutbanan, första delen av baksmällen är nu avklarad.. Det var en massa folk som var där och tävlade och sköt, allt från barn till tanter (har nyss diskuterat om ordet tant är en förolämpning, och det är det INTE, så jag skriver tant) Och självklart var de gamla vanliga gubbarna där oxå =) Jätte roligt att det var så många tycker jag.. Jag var inte med och tävlade i år.. Har faktiskt kommit tvåa ett år i min klass, damklass soft tror jag den hette det året.. Det var det våran favorit Annika som slog mig då.. Min första fina pokalstår så fint i bokhyllan, bredvid alla Jimmys =)


Det som är så kul med denna tävling är att alla, oavsett ålder, kön och erfarenhet både kan och får vara med.. Det hela avslutas sen med en fest och prisutdelning i nävekvans folketspark. Vanligtvis så är det ett knytis, men i år ska det bjudas på mat.. Om jag har fattat det hela rätt så firar skytteklubben hela 50år i år, och därför bjuds det på helgrillat vildsvin med en massa smarrigt till.. Ett band ska spela oxå, har tyvärr inte riktig koll på vad de heter.. Men tjejornas dagisfröken Emil spelar i bandet =) ..
 
Nu ligger jag och Ida och vilar oss inför kvällen, måste ju orka gå på fest ju =) Jimmy har tagit med sig Cassi och Nellie för att kolla på rally som tydligen körs här i skogarna idag..
 
vila var det ju! 
 
Ha det bäst. Kram Sofi
 
Ps! Vet inte varför texten blev som den blev.. Och nej det hjälper inte att trycka på I knappen.. Ds!
 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards