Direktlänk till inlägg 19 september 2012

Ger nog upp nu!

Av Karedo - 19 september 2012 09:39

  


Måste bara säga att jag är ganska trött på detta nu..

Idag är det ingen bra dag.. Kan helt äligt säga att jag mår skit!


Jag kämpar för att hålla ihop mig själv, och för att få allt att funka.. Men när fasen ska det vända, och bli bra på heltid? Har dagar då jag känner mig som en ny människa och mår sjukt bra, nästan för bra.. Och så kommer det dagar som denna, då allt bara faller ner i det svarta hålet igen..


Är rädd att jag inte kan ge allt tjejorna allt de behöver. Är rädda för att misslyckas som mamma, fru och människa..


Allt jag ser är bara fel och absolut inte så jag vill ha det.. Trivs inte alls med hur jag har det, vill oxå ha det sådär mysigt och fint som alla andra har hemma hos sig.. Ja det är ytliga saker som det handlar om men just nu är det så .. Skulle göra vad som helst för en ny soffa tex.


Vill hitta tillbaka till den jag en gång var.. Jag tyckte jag anade henne här om dagen, frågade till o med Jimmy om han märkte någon skillnad.. Och till min glädje gjorde han det, det gjorde mig så glad.. Men vart är hon idag? Om jag letar kanske jag hittar henne igen..

1 2 3 4 5 6........ Nu kommer jag!


Hoppar in i duschen och hoppas ingen ser tårarna på min kind..


//s




 
 
Tina

Tina

19 september 2012 16:58

Låter inte som en bra dag, tur det kommer fler så det kan vända.... Ibland är det bara så tror jag, men glöm inte att du är en fantastisk mamma och duger alldeles fantastiskt som du är. Så minns jag dig ! Var rädd om dig, kramar Tina

http://www.tina-exanimo.blogspot.com

 
Ingen bild

Lena-Marie

19 september 2012 19:24

men lilla gumman, du får inte ge upp. Du ska allt se att du gör rätt du ger tjejerna det de behöver, fast du inte kan se det själv just nu. Önskar jag hade kunnat vart hos dig.. Saknar dig så. Kram älskade vän. O du vill du så läser jag gärna när du vill skriva av dig =)

 
Ingen bild

ME

20 september 2012 16:28

Du och jag känner inte varandra. Kan bara hoppas att du hittar dig själv igen :). Vet inte alls hur din vardag är eller vad du gör förutom här på bloggen. Kanske hitta tillbaka till en hobby/intresse du hade förut.
Sen ska du inte jämföra dig med andra hur de har det i sina hem. Visst jag kan tycka många hem är jätte fina och skulle vilja ha det så jag med. Men min ekonomi tillåter det inte inte för det "ytliga" som en soffa ny tv eller matgrupp. Det är såna saker jag aldrig skulle köpa på kredit/avbetalning. Du är bra som du är. Du har det många drömmer om barn och make. En superfin familj att dela ALLT med.
Jag kan ha dagar jag känner att jag inte räcker till som mamma och sambo. Det går inte att vara 100% överallt, Hemma, jobb, vänner alla gånger. Det är därför det är så viktigt att ha ngt eget utanför familjen som man kan tanka energi och få dela med sig av. Det är svårt att balansera mamma/maka/vän och sen i mitt allt det vara JAG. Därför tror jag det är viktigt att ha ngt utanför familjen som bara är mitt där jag är JAG och samtidigt tanka energi för att vara med det bästa man har FAMLJEN.
Ibland är det bra att vara borta för att sakna sina nära och kära och för att orka. Vad man gör med sin egentid det är upp till var och en.
Du är en bra mamma och make glöm inte det :)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karedo - 5 augusti 2018 10:46


Jag är en större människa i en nu lite mindre kropp.. Men jag är samma mamma, fru & människa. Som fortfarande brottas med samma känslor & tanketroll som förut.. Jag vet inte om någon förstår hur jag menar..? Men i mina ögon kommer jag alltid vara...

Av Karedo - 27 juli 2018 00:20

Jag är så galet trött på att flänga fram & tillbaka mellan hopp & förtvivlan. Kan du förstå den känslan?   Ena dagen är allt så jäkla bra & jag har en underbar känsla inombords. Jag planerar min dag men låter ändå allt komma som det kommer. Energ...

Av Karedo - 23 juli 2018 20:31


Jag kommer aldrig kunna kalla mig smal.. Jag är lixom gjuten i fel form från början.. Om det nu är smal jag vill vara? & ja helt ärligt, hur ytligt det än låter så vill jag vara smalare än jag är i dag.. Så antar jag vill kunna kalla mig smal.. Är de...

Av Karedo - 7 juni 2018 11:17

[ raderat inlägg ]

Av Karedo - 25 maj 2018 20:52

Jag är en riktig känslomänniska & jag är så sämst på det..   För inte så länge sen så mådde jag så dåligt att jag sjäv var rädd för mina tankar & känslor. Nu pratar vi inte månader utan veckor.. Det är ingen hemlighet att jag mått så här dåligt f...

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards