Alla inlägg den 7 september 2012

Av Karedo - 7 september 2012 12:58

Äntligen händer det något.. Igår fick
jag brev från ortopeden att min remiss kommit fram och att jag nu stod i kö. Hela 13 veckor kunde det ta :( Men idag fick jag ett nytt brev där det stod att jag nu fått en tid, den 25/9 :) Så äntligen händer det något. Hoppas det går smidigt nu..

Idag har vi köpt en ny modul till tvn, alla våra kanaler försvann ju. Som tur var funkade i alla fall gratiskanalerna, så som Barnkanalen bla.. Så Jimmy har fått i uppgift att försöka få igång det under eftermiddagen/ kvällen..

Själv jobbar jag stängning idag.. Det är så kul en fredag, men det är tur vi inte stänger senare än 20:00.
Sen har jag en rolig stängningshelg som väntar. Men man får tänka på pengarna som kommer sen, då går det lite lättare..

Händer annars då? Inte mycket faktiskt... Det är skola, dagis och jobb som gäller.
Cassi trivs så bra med att gå i skolan, det är så kul. Tycker hon har blivit så stor nu :)
Nellie har fortfarande sina dagar med gnäll och gråt, men det går framåt. Hon somnar nu i egen säng på kvällarna..
Ida frågar varje dag om hon ska få börja på Bryggan. Hon längtar så till den dagen..

Nä, dags att fortsätta!

//s



Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards