Alla inlägg den 3 september 2012

Av Karedo - 3 september 2012 19:13

Oj så snygga jeans jag hittade idag.. 2 par dessutom :) Skulle gärna ha visat en bild på dem, OM jag nu hade fått med mig dem hem... Presentkortet ville inte funka, sen ville inte typ kassan funka. Eller om det var hjälptelefonen som inte ville, jag vet inte riktigt.. Men hur som helst så fick byxorna ligga kvar :( Ska dit och göra ett nytt försök på onsdag innan jobbet..


Annika var med som smakråd, det tackar jag för.. Alltid lika trevligt att umgås med henne. Vi hann med en snabbis fika oxå, innan vi begav oss hemåt.. :)


Nu hoppas jag tjejorna somnar snart, så jag får gosa ner mig i soffan.. Innan dess ska jag bara ta fram och fixa Cassis kläder och väska. Det är bara hon som ska till skolan imorgon, Ida och Nellie är lediga.. Undrar vad vi ska hitta på? Förslag?


//s


Mina söta små tjejor..   

Av Karedo - 3 september 2012 09:41

  


Det har varit full fart hela helgen..

Först bakade jag hela fredagen Tillsammans med Ida och Nellie,för det var lite födelsedags fika på lördag eftermiddag. Skulle oxå få Cassi till skolan till 8:15 för att sen hämta henne vid 11:15. Men då ville hon med Kelly hem, så jag kom hem utan tjej. Så fick jag hämta henne där sen.. Sen skulle maten planeras och göras, både lunch och middag. Så det var ett fasligt farande fram o tillbaka i fredags. 


Och så var det ju fika i lördags. Tack till er alla som kom och för det fina presenterna.. Jag fick en fin lila klocka och ett present kort till de årliga jeansen.. Fikat var uppskattat och jag var stolt över att bara bjuda på hembakat.. Det fanns snickerskakor, birgerssonska kakor, mjuk äppelkaka och kokostoppar.. Sen hade farmor gjort min favorit tårta till mig. En typ av marängtårta med grädde och jordgubbar i.. *mums*


Och på söndag var det dags att förnya årskorten på kolmården.. Så nu har vi kort för 2013, så vi kan åka dit och leka hela nästa år oxå.. Köpte ett till våran favorit Annika oxå. Oj! så kul vi kommer ha.. =)


Dessutom har jag jobbat både lördag och söndag..


På lördagen så kom Malin oxå, och hon undrade om hon fick låna med sig några tjejor hem under natten.. Ida och Cassi nappade på den iden. Det gick superbra och det var nog inte sista gången..

Tack snälla Malin för att du finns.. Vad skulle vi göra utan dig, vi älskar dig!   


Två små snuttisar som gosat ner sig i tant Malins soffa för lite lördagsmys innan det är dags att sova :-)

(Malins bild och status på facebook =))


  


Idag blir det nog en sväng in till stan med Annika. Ska se om jag hittar de årlig jeansen. Igentligen skulle jag behöva vara hemma och göra ingenting. Mina händer och armar tar livet av mig =(

Så idag så bliev det lite VAMS (vård av mig själv) Imorgon blir det att ringa arbetsterapeuten och höra vad jag kan göra för att slippa det mest onda.. Kan det vara så att jag måste till en läkare igen.. Nu hoppas jag bara att remissen gör sitt och att det inte tar allt för lång tid innan det händer något..


Så på med det glada facet och Hopp Hopp iväg!


Ha det bäst. Kram Sofi




Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards