Alla inlägg under december 2011

Av Karedo - 6 december 2011 14:58

 


Sitter och funderar på om jag är klar med julklapparna.. Kanske att Cassi ska få en sak till =) Det är två saker som jag funderat på ett tag.. Men vi får se vilken det blir och om det blir något mer.. Sen är det bara halva Julias julklapp kvar.. Och kanske kanske kan man få en själv oxå =) Eller ska man köpa något till familjen..


Jag undrar om Jimmy vill ha en julklapp oxå? Då är ju frågan VAD?

förslag?


Idag har jag prövat sushi för första gången.. Det var INTE något för mig.. Men nu så har jag i alla fall prövat..  

Tackar mamma för lunchen och en trevlig dag! =)

 

Ha det bäst. Kram Sofi

 
Av Karedo - 5 december 2011 11:24

 


Idag lever garderober och skåp farligt! Det ska rensas ordentligt, det är ju grovsopor denna vecka.. Nu ska allt som inte använts på länge slängas.. Gäller allt från kläder till minsta lilla pinal.. Det är ju helt sjukt hur mycket skit man sparar, och som man sen tror att man kommer använda..

Skicka lite energi så jag orkar börja =)

Tack på förhand!



  


Får man skriva en önskelista när man är mamma och lite över 30år?


Mamma Sofis önskelista 2011..

¤ Varma tofflor

¤ Fjärde och femte boken i Twilightserien

¤

¤

¤

¤ Snälla och duktiga tjejor hela 2012 =)


Kommer säkert att tillkomma några saker, om man nu får önska sig =)

 

Ha det bäst. Kram Sofi


Av Karedo - 5 december 2011 11:08

 


Är så trött på att säga att allt är så bra, att jag mår toppen. Och att livet aldrig varit bättre, osv osv..

När sanningen är precis tvärtom.. Det är INTE bra, jag mår INTE bra. Och livet kunde vara lite bättre, osv osv..

Men nu ska det vända och bli till det bättre..


  




 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards