Alla inlägg den 13 december 2011

Av Karedo - 13 december 2011 13:57

 


Nu ä julklappen till mig själv inhandlad..

barnsligt glad för den, nästan så man skäms =)



 
Av Karedo - 13 december 2011 08:42

 


Nyss hemkommen från Cassis luciatåg. Hon var självklart en lucia med rött band och luciakrona.. Med oss hade vi oxå en pepparkakstjej vid namn Ida och pepparkakslucian Nellie med rött band även hon.. De var så söta´, ska se om jag får in en bild sen.. Farmor och farfar kom oxå upp och tittade, kul att de ville komma..

Efter det var det fika på dagis.. Jimmy stannade kvar även han, fast han först inte skulle det.. Det tackar jag för.. Tre vilda tjejor kan bli lite mycket bland alla glas och mackor som stod lite varstans..


Idag har jag sjukt ont i magen, eller kanske inte ont.. Men har en orolig mage som har ett eget liv kan man säga.. Vet inte varför, har väl inget jag ska vara nervös för nu.. Eller?


Idag blir det en sväng till norrköping med Marju.. Skönt att ha något att göra, så slipper jag sitta hemma och grubbla..


Ha det bäst. Kram Sofi

 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards