Alla inlägg den 23 december 2011

Av Karedo - 23 december 2011 09:21

 


Snart julafton, bara timmar kvar =) Längtar jag? Nää.. Eller jo efter julmaten =)


Nellie sov hela natten i sin säng, Jimmy var tydligen uppe en gång men hon valde själv att somna om i sin egen säng. Men jag hörde henne tassa upp som vanligt när jimmy gått ner.. Där bäddade hon ner sig i soffan och tittade på bompa.. Jag gick ner strax efter och så låg vi och gosade i soffan, tills det var dags att sätta fart..

Det var nästan så man saknade den varma gosiga tjejen som puttar ur en ur sängen på natten.. Men bara nästan, längtar tills då hon känner sig lika trygg och säker som Cassi och Ida. Och kan sova i sin egen säng hela natten utan problem..


 


Det var inte många barn på dagis idag. 3 av 4 barn var tjejorna Birgersson =) Men vad ska man göra när man måste jobba? Jag tror det var fler fröknar än barn, så ingen risk att de får för lite uppmärksamhet =)

 

 

Nu blir det att fara till jobbet.. Hoppas dagen går fort, har en massa som ska göras när jag kommer hem sen..


Ha det bäst. Kram Sofi


 



 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards