Alla inlägg den 7 december 2011

Av Karedo - 7 december 2011 13:41

 


Vad ska man skriva och vad får man skriva här?

Det är väl min blogg? Eller? Har funderat på det förut. Ska man skriva det man själv vill eller ska man skriva det man tror att andra vill läsa? Så vad får man skriva och vad får man inte skriva? Eller vad bör man skriva eller inte skriva? Ja ni fattar nog vad jag menar och vart jag vill komma..


Jag är sjukskriven för att ta hand om mig själv, ta det lite lugnt och hämta energi (vart den nu finns?) Men så fort jag slappnar av så börjar tankarna vandra och jag mår pyton.. Det bästa är när man är ute och flänger, men då vilar jag ju inte.. Det blir som en ond spiral.. Jag orkar heller inte ta tag i saker som jag borde eller bör göra..


Ha det bäst. Kram Sofi

 

ps! Är det någon som vet vart man kan köpa billiga böcker? ds!



 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards