Alla inlägg den 30 april 2013

Av Karedo - 30 april 2013 15:43

  


Bara för att ryggen och händer är sååå mycket bättre så ska nästa kroppsdel börja krångla.. Att denna SKITKROPP inte kan ge sig.. Det knäpper till i foten sen kan jag inte gå på den, det gör så ont att jag skulle kunna gråta.. Den känns svullen men det syns inget.. Det är verkligen jätteskumt.. det onda går upp mot knä/knäveck och ner mot tårna med utgångspunkt från båda knölarna.. Jag kan heller inte böja fotleden varken uppåt eller neråt och heller inte åt sidorna utan att det gör fruktansvärt ont.. men är foten helt stilla är det bara en myska kännsla i hela fotleden.. Och det gör inte ont när jag trycker på den, bara när jag belastar eller rör den.. Gud det är så svårt att förklara, men jag känner på mig att det är något galet =(


Vad ska folk och fä tro.. Det är ju så man skäms =(


*tissel tassel* - Där är hon som tror hon är sjuk/skadad hela tiden..  *tissel tassel*


Ledsen i ögat..

//s



Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards