Alla inlägg den 22 april 2013

Av Karedo - 22 april 2013 22:24

*****
Vad är längtan?

Kan man längta efter en person, en sak eller en känsla?
Är det samma längtan?

Kan man längta efter att hitta sig själv? Eller är det något annat?

Är det okej att längta vare sig det är det ena eller det andra?

Längtar efter så mycket..
Hoppas längtan har en anledning att försvinna snart, mycket snart!
I alla fall bli mindre..

Något jag längtar efter är så privat att jag knappt vågar tänka på det. Är rädd att jag ska försäga mig.. Eller jag ska kanske säga att det är en önskan. En önskan att vinna över en längtan..

Så vad är längtan?

//s

Av Karedo - 22 april 2013 11:15

Försöker att inte tänka negativt, men är galet trött på denna SKITKROPP..
Jag var så glad över att ryggen blivit bättre och att handlederna inte krånglar allt för mycket längre. Då ska denna skitfot börja hålla på. Pratade med Tommy i morse, och han ville kolla på foten så inget ligger fel.
Idag är det lite bättre och jag får nästan ner hälen i golvet nu. Fast jag skulle ljuga om jag sa att det inte gör galet ont..

Så nu sitter jag fast i soffan, med foten i högläge. Ska försöka ta mig upp och städa, lite ska man väl kunna göra tycker jag. Kan ju inte sitta här och se huset förfalla bara för att jag gör det..

//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards