Alla inlägg den 5 april 2013

Av Karedo - 5 april 2013 01:09

Turbo The Tiger..

*****

Idag har jag träffat mormor och Thorsten. Det var verkligen inte igår, och det var jättekul att se dem. De såg så mycket piggare ut än jag kom ihåg från i sommras. Och då är det absolut inget illa menat..
Vi var mer än välkomna till dem i sommar. Och jag hoppas vi kan få in ett besök till Småland oxå under semestern.

Gudars vad jag längtar till semestern i år. Eller först och främst till sommaren, jag har bestämt att den ska bli den bästa ever. Töntig? Vem? Jag? Är du 32? Jupp jag är både töntig och 32 år, men det skiter jag i! Det bjuder jag på..

Idag pratade tjejorna och jag om vi kanske skulle åka till Mååården imorgon. Picknick blev beställt av tjejorna. Första frågan tjejorna ställde var om finaste Annika skulle med :) Tyvärr kunde hon inte :( men det kommer garanterat fler tillfällen..
Jag sa oxå att om inte alla känner sig tip top så kanske vi inte kan åka. Vi har ju ändå haft magsjuka. Cassi sa då att det är okej, då kan vi ju ha picknick på mattan hemma. Och de andra var inte sena med att hålla med. Det värmer så mycket i mammahjärtat att det har blivit ett så kul och mysigt minne. Och att de dessutom vill göra det igen.

Nu verkar det dock som att det blir en picknick hemma. Ida kräktes nyss :( men vi vet inte om det var på grund av förkylningen dvs allt snor och slem. Eller om magsjukan drabbat henne igen. Hon fick den ju samtidigt som Nellie. Fast hon kräktes inte, hon var bara sjukt dålig i magen och så hade hon feber.
Så just nu ligger hon och jag i soffan och gosar lite. Vi ska väl ta oss upp till sängen och försöka sova några timmar. Klockan är ju 01:05, så snart vaknar Nellie..

Nu är det slut på all skit och allt strunt, har ett inlägg skrivet i huvudet. Får se om det kommer fram i skrivet format oxå..

Men först en kiss med Ticko.. Sen God Natt!

//s




Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards