Direktlänk till inlägg 3 september 2013

Livet..

Av Karedo - 3 september 2013 11:22

***


Vågar jag skriva det jag tänker, känner och tycker just här och nu..

Det tror jag inte!

Men jag kan ju skriva lite av det, kanske..


Jag är så trött på att alltid hamna i kläm på ett eller annat sätt.. Jag finns liksom oxå! Jag har tankar och känslor, precis lika mycket som någon annan. Men är det någon som hör vad jag säger? ja, några (tack för att ni finns) men inte några av de som jag vill ska höra hör. Öronen verkar helt stängda, är jag mindre viktig? Känner mig sviken och bortglömd av livet..


Tackar högre makter för att jag har Jimmy och mina tjejor.

Skulle jag inte ha tjejorna som driver mig till vansinne, vet jag inte vart jag skulle vara nu.

Och att Jimmy står ut med mig är ett under..

   Älskar er   




Jag försöker än en gång ta tag i mitt liv och min vardag. Tjatar jag? Ja kanske det, men det struntar jag faktiskt i.. Och helt ärligt så går det ganska bra, även om det bara är dag två. Tar en tag i taget och struntar i bakslagen som ev dyker upp. Följer ingen diet, det funkar inte alls på mig. Men jag tänker på vad jag äter, men framför allt så försöker jag äta mat. Jag har noll matlust men den borde ju komma tillbax. Frukost, lunch och middag är målet varje dag. sen någon frukt eller grönsak där imellan. Pepsi max är oxå förbjudet, japp jag menar förbjudet..


En dag i taget, ett steg åt gången..


//s



 
 
Ingen bild

Lena-Marie

3 september 2013 21:04

Jag kommer alltid att lyssna på dig hur mycket du än tror att du tjatar. Du gör så rätt och tar en dag i taget. Å va gör det om du får ett bakslag en dag? bara att ta nytt tag dagen efter. Kram bästa Sofi <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karedo - 5 augusti 2018 10:46


Jag är en större människa i en nu lite mindre kropp.. Men jag är samma mamma, fru & människa. Som fortfarande brottas med samma känslor & tanketroll som förut.. Jag vet inte om någon förstår hur jag menar..? Men i mina ögon kommer jag alltid vara...

Av Karedo - 27 juli 2018 00:20

Jag är så galet trött på att flänga fram & tillbaka mellan hopp & förtvivlan. Kan du förstå den känslan?   Ena dagen är allt så jäkla bra & jag har en underbar känsla inombords. Jag planerar min dag men låter ändå allt komma som det kommer. Energ...

Av Karedo - 23 juli 2018 20:31


Jag kommer aldrig kunna kalla mig smal.. Jag är lixom gjuten i fel form från början.. Om det nu är smal jag vill vara? & ja helt ärligt, hur ytligt det än låter så vill jag vara smalare än jag är i dag.. Så antar jag vill kunna kalla mig smal.. Är de...

Av Karedo - 7 juni 2018 11:17

[ raderat inlägg ]

Av Karedo - 25 maj 2018 20:52

Jag är en riktig känslomänniska & jag är så sämst på det..   För inte så länge sen så mådde jag så dåligt att jag sjäv var rädd för mina tankar & känslor. Nu pratar vi inte månader utan veckor.. Det är ingen hemlighet att jag mått så här dåligt f...

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards