Alla inlägg den 1 september 2013

Av Karedo - 1 september 2013 22:25

***


Det var en stor sten som försvann från magen idag.. Idag levde allt i garderoben farligt, ja jag vet att jag tjatat om dessa rensningar av min garderob förut.. Men idag så åkte allt ut, och det som åkte in igen var bara kläder som jag kunde ha och verkligen använder. Okej, jag sparade två typ nya jeans som är lite lite för små. Och för att inte kunna ångra mig ska kläderna ut ur detta hus och INTE ligga i källaren.. Annika fick komma ner och kolla om det var något hon ville ha, så lite försvann hem till henne.. Resten kanske någon annan vill kolla igenom?

Jag har lovat mig själv att är det något jag behöver framöver (när jag förhoppningsvis gått ner mina kilon oxå) så ska jag unna mig nytt. Och då oxå köpa det jag verkligen vill ha OCH kan ha.



Idag är det oxå sista dagen med Pepsi Max i mitt liv, i alla fall för ett tag framöver.. Jag kommer aldrig kunna hålla mig till lite läsk då och då.. Jag MÅSTE nog sluta helt, annars kommer det aldrig att funka. Som vanligt så här på en söndagskväll laddar man för att sätta fart på måndagen..



***


Imorgon börjar jag jobba igen oxå. På tiden nu tycker jag, efter fyra veckor semester och en vecka VAB. Ska bli skönt att försöka få till en vardag med rutiner igen.. Det värsta är bara att Ida hostar och hade feber nu ikväll =( Håller tummarna om att hon bara var varm efter allt spring precis innan vi tog tempen. Vi får helt enkelt se imorgon..


Nu lite 3kr, sen sova..


//s







Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards