Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Karedo - 17 januari 2012 12:44

 


Idag är det oxå en seeeeg dag, det har det varit ofta nu tycker jag =( Nu vill jag bara tillbaka till jobbet, komma igång och få lite rutin på vardagen.. Glömma allt skit och bara må bra..


Kan det vara så att det vara bristen på sömn som var problemet? Nellie sov som hela vilan på dagis igår. Och jag tyckte hon var mkt piggare och gladare sen på em/kvällen. Självklart var det lite gnäll, för helt utan går ju inte.. Vi prövar med att sova lunch hela veckan, det tar ju några dagar för och se skillnaden.. Så nu håller vi alla tummar vi kan hitta..

Bara jag slipper allt gnäll så är jag nöjd. Sen om hon behöver sova på dagen det är skit samma..


Är så sjukt sugen på godis oxå, sugen på chips, eller på ostbollar.. Eller jag tror jag är hungrig..

 

Hjälp mig!

Hjälp mig komma på en bra matsedel, hatar verkligen att komma på maten för dagen.. Vi äter ju alltid samma.. Så jag tänkte om  minst 7 stycken vänliga själar skriver ett tips på en bra och smarrig maträtt, så får jag ju ihop en matsedel för en vecka =)

 

Ha det bäst. Kram Sofi

 



 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards