Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Karedo - 11 januari 2012 14:14

  


Jag tvättar och tvättar och tvättar lite till.. Sjukt vad tvätt det blir här hemma.. Är det bara här hos oss det är så? Vill inte tro att det är så...

Nu är jag duktig och får in det i skåpen på direkten oxå.. Inga mer IKEApåsar! =) Hoppas jag kan hålla det löftet till mig själv..


Idag är det en seg dag.. Både Nellie och Ida har sovit såååå dåligt i natt.. Nellie vaknade först och var jätte ledsen, mer än vanligt =( Slutade med att jag skickade ner Jimmy till soffan. Han skulle ju jobba idag, och behöver sova lite.. Till slut somnade hon, och jag med antar jag =) Vaknar sen av att Ida sitter i mörkret, i sin säng och gråter. Ropar på mamma och är verkligen jätteledsen.. Mardröm? Men så fort jag rör mig så vaknar Nellie, men tack och lov somnar hon om och jag kan hämta Ida.. Hon verkligen kastar sig runt min hals när jag kommer in till henne.. Efter en stund ligger vi alla tre i min säng, Jimmys sida gapar tom.. För självklart ska tjejorna ligga på mamma =) Klockan 04:03 har är jag fortfarande vaken..


Så idag är det en seg dag!


Annars händer det inte så mycket här just nu.. Jag går hemma och funderar och försöker få till ett liv som funkar.. Det ska funka för både för mig och min familj.. 


 Igår tog jag och tjejorna med oss mormor och lekte på Busiz.. Det var mycket trevligt och Tjejorna tyckte det var jätteroligt. De var helt slut sen, vi var där i 4 timmar =)

 

Nu blir det lite soffhäng innan middagen ska påbörjas..


Ha det bäst. Kram Sofi




Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards