Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Nöjd för stunden...

Av Karedo - 21 april 2011 14:53

  


Är lite trött! Somnade inte fören vid 3 i morse, tack vare mina piller =( Och så skulle man upp vi 5:40... snark! Brukar ju lägga mig en stund till efter det att tjejorna och Jimmy har åkt. Men idag tänkte jag hänga på låset till urologimottagningen och deras telefontid, då de fortfarande inte ringt mig =( Kom fram utan problem, kors i taket, men döm av min förvåning när jag får höra att de inte ens kollat på mina bilder. Sköterskan skulle försöka på tag på läkaren Per och så kanske kanske han skulle ringa under dagen.. 

Och tänka sig, nu har han ringt! nu har stenen flyttat på sig, så har vi tur kommer den ut av sig själv. Det negativa är väl att jag får ha ont till och från under tiden den "vandrar". Så om två veckor ska jag röntgas igen, för att se hur det gått.



Idag har jag tagit tag i nedervåningen, bara köket och källaren kvar. Men källaren syns ju inte så den räknas inte, så den pratar vi inte om. Eller räknas den? Moppen åkte faktiskt oxå fram, och det behövdes verkligen. Sjukt att det kan bli så skitigt på golven. Men har man 3 tjejor, 1 vovve och 1 karl som drar in sitt så kan man ju förstå det =)

 

 

Nu blir det lite OC och häng i soffan, Det är jag värd efter allt städande. Eller hur? Sen ska jag möta upp Jimmy på dagis för att hämta hem tjejorna.


Ha det bäst, Kram Sofi

 
 
SoffiZ-Oliwers mamma

SoffiZ-Oliwers mamma

21 april 2011 16:59

Svar; det är en Nowalex, har inte hört något alls om den, fastnade för att den var fin:). Jag köpte den privat från en tjej som hade annons ute på säljsida på facebook:)

Det är inte så jättelätt att njuta av en graviditet när man har haft massor med mf, men jag försöker:)

Kramar!

http://SoffiZ.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karedo - 5 augusti 2018 10:46


Jag är en större människa i en nu lite mindre kropp.. Men jag är samma mamma, fru & människa. Som fortfarande brottas med samma känslor & tanketroll som förut.. Jag vet inte om någon förstår hur jag menar..? Men i mina ögon kommer jag alltid vara...

Av Karedo - 27 juli 2018 00:20

Jag är så galet trött på att flänga fram & tillbaka mellan hopp & förtvivlan. Kan du förstå den känslan?   Ena dagen är allt så jäkla bra & jag har en underbar känsla inombords. Jag planerar min dag men låter ändå allt komma som det kommer. Energ...

Av Karedo - 23 juli 2018 20:31


Jag kommer aldrig kunna kalla mig smal.. Jag är lixom gjuten i fel form från början.. Om det nu är smal jag vill vara? & ja helt ärligt, hur ytligt det än låter så vill jag vara smalare än jag är i dag.. Så antar jag vill kunna kalla mig smal.. Är de...

Av Karedo - 7 juni 2018 11:17

[ raderat inlägg ]

Av Karedo - 25 maj 2018 20:52

Jag är en riktig känslomänniska & jag är så sämst på det..   För inte så länge sen så mådde jag så dåligt att jag sjäv var rädd för mina tankar & känslor. Nu pratar vi inte månader utan veckor.. Det är ingen hemlighet att jag mått så här dåligt f...

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards