Alla inlägg den 15 april 2011

Av Karedo - 15 april 2011 09:40

  


Skulle kunna skriva en lååång lista på allt som ska göras. Problemet är bara att jag har noll lust att göra dem. Sen så bör jag inte göra allt heller. Så det blir nog soffan en stund nu. Finns väl alltid några tråkiga repriser man kan titta på. Sen senare ska jag ta tag i tjejornas rena tvätt som ska in i skåpen. Och kanske, men bara kanske tar jag tag i övervåningen på samma gång. Nedervåningen kan jag kanske ta i morgon.

Det är ingen som vill komma och hjälpa mig lite. Jag bjuder på både mat och fika om man vill ha.. Och så kan man få röran med sig hem oxå om man vill.. Eller om ni hittar något annat här hemma som ni vill ha, så jag blir av med lite saker. För tänk på att det är alltid roligare att göra saker tillsammans =) Bara komma, du kanske kan slå en pling först så jag vet.



MINA TROLL!

Var bara tvungen att lägga in några bilder på tjejorna Birgersson. Dessa bilder är tagna för nästan 1 år sedan. Det går så fort.. Ska lägga in nya bilder i datorn så ska ni få se hur mycket de har växt..


Cassandra 2010-06-25


 

Nellie och Ida 2010-05-01 

 

 

Det är ingen som har tipsat mig på maträtter =( Så mat ska hittas på oxå.. Tror jag ska föreslå grillat, det är ju i alla fall fredag. Men konstigt nog är jag inte så sugen på det. men det blir jag säkert. Nu blir det först äggmackor framför tvn.



Ha det bäst, Kram Sofi med ägget i högsta hugg








Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards