Alla inlägg den 12 april 2011

Av Karedo - 12 april 2011 16:04

  


Denna dag kan förkortas till SKITDAG!  


 


Tror jag håller på att tappa förståndet helt. Jag gör så gott jag kan, men det duger inte. Vad ska jag göra för att det ska bli bättre än bäst? Eller i alla fall lite bra.. Jag är som jag är helt enkelt. Duger inte det? Jag kan liksom inte ändra på mig eller mina val jag gjort. Ångrar inte livet jag har valt, men man börjar ju tvivla på sig själv..


  


Tror jag börjar få feber eller något. Jag svettas och fryser om vart annat.. Bara det inte är magen som är orsaken.. Kan man operera bort hela magen tro? Jag står först i kön i så fall.. Jag ser inget slut på det hela.. Så less, arg och trött på det!


  


Annars händer ingenting.. Varken här hemma eller på vågen.. Har tappat sugen totalt.. Innerst inne vill jag så mkt, men det blir liksom inget av det.. Någon som kan hjälpa mig att hitta energin och lusten igen?


  


Ha det bäst, Kram Sofi med en tår på kinden



Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards