Alla inlägg den 8 maj 2016

Av Karedo - 8 maj 2016 22:47

Idag har det varit en riktigt bra dag.. Jag brukar inte vara en sån som "fixar" att ha en bara va dag.. Men idag har jag bara varit & det har fått bli som det blir. Jag lixom bara myser.. Jag har fixat lite i trädgården, fixat lite inne, lagat mat, pratat med grannar & gått promenad.. Tjejorna har varit ute mer eller mindre hela dagen & har börjat få så fin färg. Själv har jag bränt mig som väntat när det är sol ute. Att jag aldrig lär mig att solen & jag INTE är bästa vänner.

Imorgon är det dags att börja jobba igen, en vecka gick väldigt fort tycker jag.
& tanken är ju att jag ska komma igång med träningen oxå i veckan. Självklart lugnt & försiktigt, får vara väldigt noga med att lyssna på kroppen.. Men träna det ska jag!

Det ska det bli skönt att komma igång med mina rutiner igen. Jag behöver få planera & ha just rutiner, för då funkar jag som bäst..

Än är inte dagen slut, så den här bra känslan jag har tänker jag somna till..
Det har varit en bra dag helt enkelt..

Kram finaste fin..

//s


Finaste tjejorna..

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards