Alla inlägg den 1 maj 2016

Av Karedo - 1 maj 2016 23:43

Skrubbad från topp till tå, med ett hår som svinto.. & jag känner mig så naken utan mina örhängen, armband & halsband..

Imorgon är det alltså dags för min operation, äntligen! Inget direkt allvarligt, det ska bara fixas & trixas till lite. Så här efter tre graviditeter & förlossningar, kan det behövas ibland. & jag hoppas det blir bra nu.. Håller alla tummar jag kan hitta, gör gärna det du oxå..

Jag börjar bli lite nervös nu.. Inte inför själva ingreppet, men just den där biten innan. Jag har inte riktig koll på hur & om jag ska sövas.. & det där med att INTE ha koll är inte min grej helt enkelt.
Sen har vi den där syrgasmasken oxå, bara jag ser den får jag som panik.. Det är några få saker som får mig på riktigt helt ur balans & denna lilla plastgrej är en sån. Känns som att jag inte kan andas & att jag kommer dö vilken sekund som helst. Detta helt galet & jag gråter som ett litet barn & känner mig så liten. & allt jag vill är att ta mig där ifrån.. Gillar det absolut inte!! :(

Nu ska jag hoppa i säng, 07:00 ska jag nämligen infinna mig på sjukhuset. Hoppas bara att jag kan somna så här dags, hör ju inte direkt till vanligheterna. Men jag måste hinna skrubba mig en gång till innan vi behöver åka, så det blir ju en tidig morgon..

Kramar om just dig nu..

//s

Just the happy me idag på the mååård. Varför inte lixom :)

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards