Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Karedo - 12 augusti 2013 00:21

Idag har det snurrat! Helt galet vad yr jag varit idag. Hjärnan har inte hängt med, den liksom tog paus medans resten av kroppen fortsatte. Det har kännts som allt gick i slowmotion men man såg det i normalfart. Jätteskum känsla! Och jag kunde inte fatta varför det var som det var.
Men så hux flux kom jag på det, när jag öppnade kylskåpet av alla saker jag kunnat göra. Och där låg dem! Där låg mina tabletter som jag tydligen glömt i typ 3 dagar och även idag. Så det förklarar ju saken, att jag mått som jag gjort. Att bara sluta så där är verkligen inte att rekommendera, även om jag inte gjorde det medvetet.. Så nu när jag vet varför ska det väl sluta snurra snart!

Samtidigt som det har snurrat så har jag brottats med mindre positiva tankar. Jag hoppas det inte har märkts utåt eller att de gått ut över min familj.
Jag har försökt att tänka på annat, eller sysselsatt mig med andra saker. Det har hjälpt för stunden men de har inte tagit bort tankarna helt.
Hoppas morgondagen blir bättre!!

//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards