Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Karedo - 10 augusti 2013 01:15

Fick en så underbar bild av Monika idag, jag blir så glad när jag ser den. Det är Nellie i sin absoluta favoritklänning :)

Fick höra så fina ord om mig och min familj idag. Blev lite rörd faktiskt. Men vad ska man säga tillbaks? Tack!? Gudars så svårt jag har att ta en komplimang eller två. Men det var verkligen kul att få höra, det måste ju betyda att man lyckats med i alla fall en sak i livet. Eller snarare tre, dvs tre tjejskruttar :)

Med det jag fick höra idag kan jag lägga mig med ett leende på läpparna. Och jag säger tack!


//s

Av Karedo - 10 augusti 2013 00:47

Nu börjar det bli mörkare om kvällarna igen. Då kan man myyysa till det här hemma. Är sjukt nöjd över min myyysiga soffa och vardagsrum. Och även över det jag fått till i köket. Imorgon ska det fixas i datarum och på övervåningen :)

Jag trodde inte att jag gillade detta med ljus, lull lull och inredning. Men det gör jag av någon konstig anledning. Vet inte om jag har så stor koll på vad som är "inne", men jag vet hur jag vill ha det här hemma. Och det är faktiskt det viktigaste! Har bilder i huvudet och jag tycker själv jag är en bit på väg, och jag närmar mig slutmålet. Fast helt klar blir man nog aldrig.

Men det är bara att kämpa på!

//s


Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards