Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Karedo - 29 juni 2013 23:24

*


Pasta

Ris

Potatis

Frukt

Vissa grönsaker

Bröd

Allt med mjöl i

Allt med socker i

Allt med sötningsmedel i

osv


Allt detta får man INTE äta, och säkert finns det mer att sätta upp på listan, om man ska bli av med sitt sockerberoende.. Men vad fasen FÅR jag äta då? Hur får jag ihop en frukost? Jag vet att frukost inte alltid står på min lista, men om jag nu får för mig att äta det en dag.. Och sen har vi detta med lunch, mellanmål och middag..


Vad gör jag när jag blir sugen på något? Eller när man känner att man håller på svimma? Eller när jag blir hungrig?


Och vad gör jag när hela jag på riktigt blir sjuk..  ja jag blir sjuk, jag hittar inte bara på. Har försökt en gång förut, då var det ett helvete i ca 2 veckor.. Sen gav jag typ upp =(

Jag får huvudvärk, blir yr och kan inte tänka. Jag mår illa, humöret svänger och jag mår allmänt skitdåligt.. Är det värt det? Det är ju inte kul för någon, vare sig för mig eller dem nära mig.


Kan det räcka att börja dra ner på vissa saker till en början, eller ska man sluta med allt på en gång? Vad är det bästa? Och vad skulle jag sluta med först? Ska man ha en *unnarsigdag* , eller förstör man för sig själv då?


Ursäkta!

Men ska det vara så förbannat svårt och hur f*n börjar jag?


I don´t think I can fix this =(

I need help!

now, pliiis!


//s




Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards