Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Karedo - 27 oktober 2013 11:08

När jag var liten samlade jag på stenar. Alla fina jag kunde hitta fick följa med in. Kunde sitta i timmar och kolla sten efter sten, efter det där lilla extra som gjorde den så speciell. Jag gillade dem som glittrade och glimrade extra mycket, sten med kattguld tror jag det kallades.

Tänk om någon kunde se att jag är lite kattguldig, och kanske tycka om mig för den jag är. Varför måste jag ändra på mig för att någon ska gilla mig. Varför ska jag behöva vara alla till lags?

Eller måste jag verkligen det?

Jag är så less på att aldrig duga! Jag vet inte längre vad som är jag på riktigt eller vad som inte är jag egentligen.. Jag har tappat bort mig själv någonstans på vägen..

Kan jag inte bara få hitta mig själv, så är allt kan bli bra sen.. Kan jag inte få börja tycka om mig själv och tycka att jag är bra som jag är.

Strunt samma! Vem försöker jag lura!?

// s

Ser ni hur jag glimmar :) ha ha ha

Av Karedo - 27 oktober 2013 00:15

När jag var liten samlade jag på stenar. Alla fina jag kunde hitta fick följa med in. Kunde sitta i timmar och kolla sten efter sten, efter det där lilla extra som gjorde den så speciell. Jag gillade dem som glittrade och glimrade extra mycket, sten med kattguld tror jag det kallades.

Tänk om någon kunde se att jag är lite kattguldig, och kanske tycka om mig för den jag är. Varför måste jag ändra på mig för att någon ska gilla mig. Varför ska jag behöva vara alla till lags?

Eller måste jag verkligen det?

Jag är så less på att aldrig duga! Jag vet inte längre vad som är jag på riktigt eller vad som inte är jag egentligen.. Jag har tappat bort mig själv någonstans på vägen..

Kan jag inte bara få hitta mig själv, så är allt kan bli bra sen.. Kan jag inte få börja tycka om mig själv och tycka att jag är bra som jag är.

Strunt samma! Vem försöker jag lura!?

// s

Ser ni hur jag glimmar :) ha ha ha

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards