Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Karedo - 28 oktober 2013 19:31

Nattar tjejor, går lite si och så.. Idas snuttar ramlar ner på golvet, Nellie gråter och en Ticko som tar upp hela Cassis säng. Det är med andra ord lite som vanligt..
Fast Nellie brukar i och för dig inte gråta, knasigt..

Så, nu efter en runda med omstoppningar och pussar så är lugnet återställt. Snuttar på plats, en Nellie som inte gråter och en Ticko som fortfarande tar upp hela Cassis säng.. Nu sover dem nog snart!

Jimmy är ute och far. Han hämtar bröd och pratar med dem på andra sidan vägen.. Vad skulle vi göra utan farfar och farmor? Imorgon ska tydligen Nellie till tandläkare, det hade vi missat totalt. Fick ett sms nyss om det. Hur kan man missa en sån sak? Då både jag och Jimmy jobbar imorgon blev det ju lite problem.. Då ställer farfar (eller var det farmor) upp och ser till att Nellie kommer in till stan, så Jimmy bara behöver gå i från en stund och inte hela fm. Tack!

Själv ska jag tillbringa kvällen/natten framför tvn. Med den rena tvätten som sällskap, för den kräver visst att bli ihopvikt. Så det är väl bäst att lyda!
Jimmy är jätteduktig på att tvätta, men resultatet av den tomma tvättstugan blir galet mycket tvätt som måste vikas och läggas in i garderoberna. Och det har hamnat på min lott. Men jag klagar INTE, för jag slipper ju fixa i tvättstugan :)
Jag sorterar bara så sköter Jimmy resten fram till att det är rent och tort. Perfekt fördelning om ni frågar mig.

Dags att sätta fart!

//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards