Direktlänk till inlägg 17 juni 2013

Kort & Gott

Av Karedo - 17 juni 2013 10:06

  


Några ärliga bitar av mig själv..


Jag mår bättre. men inte helt bäst..

Ibland ger jag upp som mamma, fru och människa..

Jag har mina barn extra på dagis, sån mamma är jag!

Jag känner mig ofta som en grå blubb..

Jag ÄLSKAR min familj..

När jag såg Jimmy för första gången, blev jag galet kär..

Jag skulle vilja ha en egen hund och ett marsvin..

Jag valde själv att operera bort min livmoder..

Jag är INTE överförtjust i sommaren..

Jag HATAR värmen!

Jag är tjock och mår skit över det.

Jag vill helst inte visa mig ute bland folk..

Jag försöker promenixa varje vardag..

Jag är sjukligt beroende av Pepsi max..

Jag ÄLSKAR jordgubbar..

Jag letar fortfarande efter MIN handväska..

Jag älskar att läsa böcker..

Jag älskar att ligga i ett varmt bad och läsa, men äger inget badkar..

Jag är självklart team Edward..

Jag har snart tittat på alla avsnitt av Andra Avenyn..

Jag trivs på mitt jobb nu, men längtar till semestern..

Jag har några få helt underbara vänner..

Jag saknar Lena-Marie, hon bor helt klart för långt bort..

Jag gillar inte alltid *denna någon*..

Det finns en som ofta gör mig illa, och sårar mig..

Det finns en som inte gör att jag mår bättre precis..

Det finns en som får mig att må sämre än sämst ibland..

Jag tänker ofta NEJ, men säger JA..

Jag har gett upp hoppet helt ang vissa saker..

Jag tycker inte om skrytiga personer..

Jag har mina nojjor, men jobbar på dem dagligen..

Jag hänger lätt upp mig på småsaker..

Jag har mycket inom mig som ingen vet..

Jag gråter ofta i min ensamhet..

Jag är jätterädd för att bli ensam..


//s


 
 
Ingen bild

Någon

18 juni 2013 12:57

Du behöver inte lyssna på denna någon,om du inte vill. men denna någon vet att den har rätt. ta tag i ditt liv,sluta vara rädd. någon vet att du vet vad du bör göra för att du ska få ordning på ditt liv och mående.Din bästa medicin är att vara ärlig mot dig själv.Med andra ord detta vill jag,och måste göra för min skull ingen annans. Det kostar både fysiskt och psykiskt,men det är värt det när du tittar tillbaks,jag lovar dig.Jag vet.Du vet.Garanterat några av dina närmsta vänner också.Lycka Till

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karedo - 5 augusti 2018 10:46


Jag är en större människa i en nu lite mindre kropp.. Men jag är samma mamma, fru & människa. Som fortfarande brottas med samma känslor & tanketroll som förut.. Jag vet inte om någon förstår hur jag menar..? Men i mina ögon kommer jag alltid vara...

Av Karedo - 27 juli 2018 00:20

Jag är så galet trött på att flänga fram & tillbaka mellan hopp & förtvivlan. Kan du förstå den känslan?   Ena dagen är allt så jäkla bra & jag har en underbar känsla inombords. Jag planerar min dag men låter ändå allt komma som det kommer. Energ...

Av Karedo - 23 juli 2018 20:31


Jag kommer aldrig kunna kalla mig smal.. Jag är lixom gjuten i fel form från början.. Om det nu är smal jag vill vara? & ja helt ärligt, hur ytligt det än låter så vill jag vara smalare än jag är i dag.. Så antar jag vill kunna kalla mig smal.. Är de...

Av Karedo - 7 juni 2018 11:17

[ raderat inlägg ]

Av Karedo - 25 maj 2018 20:52

Jag är en riktig känslomänniska & jag är så sämst på det..   För inte så länge sen så mådde jag så dåligt att jag sjäv var rädd för mina tankar & känslor. Nu pratar vi inte månader utan veckor.. Det är ingen hemlighet att jag mått så här dåligt f...

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards