Alla inlägg den 28 september 2011

Av Karedo - 28 september 2011 21:15

   


Jag har tråk.. Jimmy sitter och kollar på något inspelat jaktprogram.. Tjejorna sover, det är lugnt och tyst.. Skulle behöva göra ditten och datten, fixa och trixa lite.. Men NEJ det tänker jag inte, det kan jag göra i morgon =)


Idag bestämde sig lilla Julia för att komma till världen. En efterlängtad liten tjej, som inte tänkte vänta till det planerade snittet på fredag =) Välkommen till världen och grattis familjen..


Köpte ett par överdragsbyxor till Ida idag, stod och valde mellan 92 och 98. Det blev de mindre, men hade nog kunnat ta de större.. Jag har ingen liten tjeja längre =)

Men frågan är om jag ska byta till de andra. Hon kunde ju ha dem jag köpte, men kanske inte till våren sen.. men tar jag de större nu passar de väl då men är lite lite stora nu i höst. Och det är ju nu hon behöver dem. Får se imorgon hur jag gör.. Får pröva dem när vi gör oss klara inför dagis.. Och då med skor på och byxor under, då ser man lite bättre.


Jag valde ett par rosa byxor, då tydligen folk har frågat Marju om jag har en pojke oxå =) Jag har inte tänkt så mycket på det, men hon har väldigt många blå, gröna och mörka ytterkläder. Dels har vi fått kläder, sen har jag väl tänkt lite prktiskt när jag köpt kläder. Dvs mörka kläder = smuttsen syns mindre =)

 

Nu är jaktprogrammet slut så nu tar jag tillbaka tv:n.. Nu blir det matresan för hela slanten (som han var så snäll att spela in till mig)   =)

 

Ha det bäst. Kram Sofi




 
Av Karedo - 28 september 2011 20:52


GRATTIS

    Ett jättegrattis till Jenny, Jonas och storebror Daniel..  

    Grattis till lilla Julia som kom idag..   

 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards