Alla inlägg den 19 september 2011

Av Karedo - 19 september 2011 10:23



Kan ni gissa vad jga gör nu? Jag sitter i soffan och bloggar =) Jag är så glad över datorn som Jimmy kom hem med..

 Ibland kan även han förvåna en =) Frågan är bara vad jag ska överraska honom med nu, när han fyller menar jag. Det måste ju vara något superbra.. Hjälp mig komma på något nu!


Trodde att min handled/tumme skulle bli bättre efter sprutan.. Men så fel av mig!

Hoppas att dessa dagar jag ska vara hemma hjäper, annars vet jag inte vad som händer. Operation? Längre sjukskrivning? Är så trött på att inte vara 100% ok. Känns som om det var länge sedan nu..

Jag oroar mig så för vad folk ska tro, eftersom det typ inte syns något på mig så känns det som om de inte tror på mig.. Att de tror att jag liksom hittar på..

Först var det ju min livmoder som skulle bort, och så blev det som det blev.. Och det syndes ju inte direkt.. Sen var det njurstenen, syndes ju inte heller och nu detta, och det syns ju inte heller..


Nej nu får jag slita mig från soffan, så inte hela dagen försvinner..


Ha det bäst. Kram Sofi

 


 

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards