Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Karedo - 17 februari 2014 22:32

... det går inte så bra just nu. Jag försöker verkligen att se det positiva i saker och ting. Men nu är Ida sjuk igen, och även Cassi. Nellie har i och för sig blivit frisk, det efter ett antal "sjukor" som feber, öroninflammation och ytterligare en tur med feber.

Jag undrar helt ärligt när det ska vända för oss.. Det har varit lite väl mycket nu. Ja, ja jag vet det finns dem som har det värre. Men ego som jag är just nu, så hjälper det ju inte mig eller oss.

Jag önskar bara att vi kan få bli friska. Nu har vi varit sjuka till och från julafton.. Det räcker nu!

//s

Min lilla skruttIda...

Av Karedo - 17 februari 2014 14:50

Jag är ledsen.. 

Jag är ledsen för att du inte finns där. Varför blev det som det blev? Gjorde jag något fel? Kunde jag gjort något annorlunda? Vad? Vad? 

Jag har minnen, i alla fall några få. Minnen som jag håller ömt om, minnen jag minns med glädje. Samtidigt har jag minnen jag bara vill glömma. 

Jag är ledsen för tjejornas skull.. Dem vet ingenting annat, men vet hur andra har det. Vad ska jag säga till dem när de börjar fråga? 

Jag är trött på att må dåligt över sånt som inte jag kan påverka. 

Får jag tänka och tycka så här? 

//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards