Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Karedo - 26 augusti 2012 22:22

Idag har det varit en seg dag.. Efter frukosten tog jag en runda med Ticko. Det fick bli min motion idag.. Vi har städat lite och sen grillade vi med vanliga farfar och farmor.. Efter det så gick vi en runda tillsammans hela familjen. Ida var överlycklig, för hon fick cykla hela rundan idag (Nellie valde vagnen) Två ganska rejäla vurpor hann hon med oxå. Så några små tårar blev det, men hon gav inte upp och hon hoppade snabbt upp på cykeln igen. Cassi cyklade oxå. Jag undrar när hon ska våga kasta stödhjulen, hon har ju en så fin cykel i garaget som står och väntar (går inte att ha stödhjulen på den då det är växlar på den) på den dagen.

Nellie är inne i någon sämre period igen. Hon sover dåligt, är blir då trött på dagarna. Och ni vet ju hur hon blir då. Det gnälls, skriks och hon gråter. Undrar om hon känner av att jag inte mår tipp topp? Att jag för över känslorna till henne och gör henne orolig.. Kan det vara så?

Nu blir det sängen, så man orkar upp imorgon. Cassi börjar ju skolan då :) så då blir det att vara där 8:15 varje dag.. Väskan står redo!

//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards