Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Karedo - 23 maj 2012 22:05




Nu är det slut på detta! Godis alltså.. Hur F*N jag nu ska klara det..

Men jag måste verkligen försöka. Någon som har tips på hur jag ska klara det?

Bara sluta säger du! Om det skulle vara så lätt, hade jag ju självklart slutat igår..



Fast min stora last är ju Coca Cola eller kanske läsk i sig, den bara måste jag sluta med. Favorit Annika föreslog att jag skulle dricka kaffe istället, om det nu är koffeinet jag behöver/är beroende av =) Fast det smakar ju så urk blää.. Fattar inte hur man kan dricka det ärligt talat..


Antar att det bara är att bita i det sura äpplet.. Men äpplen är ju bra att äta =)

 

 

Dagen har annars rullat på bra. Har varit ledig och fixat o trixat lite som Nellie skulle ha sagt. Bara dammsugningen kvar, som vanligt.. Att det ska vara så svårt att ta fram dammsugaren. Lathet? Ja, säkert..


Tjejorna har varit ute hela dagen och lekt, lekt, lekt och cyklat en massa.. Fick hindra Nellie imorse, hon skulle ut redan runt 7:00 innan frukost. Men strax efter 8:00 var vi alla ute =) Det har ju varit super väder idag, tyvärr blev tjejorna lite,lite för röda på armar och axlar =(


Vid lunch kom Jimmy hem, då han skulle åka på fotboll med pappa och Ronny. Men jag hann och gå min powerwalk innan de skulle åka.. Så lite duktig har jag varit idag..


Nu blir det sängen, för imorgon är det jobb 7-17. Hoppas det regnar då =)

God natt!

 

Ha det bäst. Kram Sofi

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards