Alla inlägg under juli 2011

Av Karedo - 7 juli 2011 12:04


  Tänker lite extra på Lena-Marie med familj idag..

Du vet vart jag finns..


Av Karedo - 4 juli 2011 08:19

Sitter och tittar på kort här på datan.. Att tiden kan gå så fort, det är nästan så man inte hinner med. Se själva hur små tjejorna var, för nästan på dagen två år sedan.


Cassi och Nellie i sin älskade sandlåda.. 2009-07-05

    

Cassi och Ida vilar lite i vagnen.. 2009-07-05

 

Nellie bara sitter och är söt.. 2009-07-05 


Mamma älskar er, mina små   

Av Karedo - 1 juli 2011 12:31

  


Knappt en timme hann jag jobba idag.. Halv 8 ringde de från dagis och sa att Ida har geggiga ögon och de tror det är ögoninflamation. Så det var bara att försöka få tag i Jimmy för och se om han kunde sluta typ innan han börjat. För självklart så samåkte vi ju idag.. Men det löste sig så att jag tog tjugo i 9 bussen hem. Och så fick jag och Ida gå hem från dagis, för vi hade ju ingen vagn där. Nellan och Cassi fick vara kvar..


Nu ligger Ida och sover och jag borde väl städa och fixa och trixa som Nellie säger, men jag orkar inte. Denna värme kommer bli min död!


Idag hände något som jag aldrig trodde skulle ske.. Jag köpte mig en kjol.. vilket skämt det var inte det då =) nu vet jag varför jag inte har köpt någon kjol tidigare.. Okej ska vara ärlig, det är skönt att vara barbent när det är så varmt. Det säger jag inget om, men hur ser man ut sen?

- Hej! Jag är Sofi det vandrande tältet..

Hänger nog in den i garderoben, och glömmer bort den om några dagar.. Tur den kommer från jobbet och inte kostade så mkt. Ibland är Lidl bra..


  


Ha det bäst. Kram Sofi "tältet" Birgersson

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards