Alla inlägg den 16 december 2010

Av Karedo - 16 december 2010 14:41

Säger grattis till Madde som klarade körkortet i dag. Kommer fortfarane ihåg när hon var fem år med pippitoffsar i håret. Och hon skulle börja i förskoleklassen.. Och i dag har hon alltså klarat körkortet.


GRATTIS MADDE !   


Tänk vad tiden går fort och vad läääänge jag och Jimmy har varit tillsammans. Hela 13 år snart.. Vi har verkligen varit med om typ allt tillsammans, och uppleft typ allt tillsammans. Och jag vill inte byta! Jimmy är en del av mig och kommer alltid att vara..   


 

Idag har jag varit i stora staden med tjejorna. Både Nellie och Cassi skulle till frisören. Tanken var först att åka till oxelösund och sammtidigt träffa mormor lite. Men eftersom vädret är som det är, så tog vi bussen in till stan och gick till frisören där. Sen mötte vi upp Jimmy och pappi skrotebil. Så slapp jag köra själv =) Hade först lite panik över att ha alla tjejorna med till stan och vara själv. Men vad f*n, det har man ju gjort förut och då funkae det ju =) Men mina tjejor kan om de vill, Inge strul alls på hela vårat ävetyr. Cassi gick till bussen utan problem, och utan gnäll. De satt stilla på bussen. Cassi och Nellie väntade utanför bussen på att jag kom ut med vagnen och Ida. Cassi och Nellie gick brevid mig på stan utan gnäll. Vi gick till frisören och där satt de stilla utan gnäll. Och Ida satt i vagnen hela tiden utan större protester. Det var helt enkelt en dag utan gnäll.. Dessa dagar är kanske sällsynta, men väldsans uppskattade. Så underbart, det firade vi med lunch på McD =)

 

Nu ska jag städa upp lite, och sen ska vi till Dalvägen 10. Där ska vi fira Madde med tårta..   

 

 

 

Ha det bäst.. Kram från en nöjd mamma

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards