Alla inlägg den 29 september 2014

Av Karedo - 29 september 2014 21:40

 


 

Tvätten vinner över mig.. Attans! Men än har jag inte gett upp, tvättar för fullt och tänker göra hela natten. Jimmy jobbar ändå natt och jag har svårt att sova, så varför inte tvätta, vika och sortera.. På med någon bra serie/film bara så jag har något att titta på under tiden.


Frågan är vad det blir idag, vampyrer, varulvar eller något helt annat?? Jag behöver helt klart en ny serie att kolla på. Nu har jag snart sett hela Andra Avenyn för andra gången, har några avsnitt kvar bara.. Vampyrerna har jag också sett för andra gången snart. Har några serier jag funderar på, men jag vet inte.. Har du några förlag?

 

Nu blir det en tur till kylskåpet, är så galet hungrig/sugen på något. Magen är inte riktigt med på noterna, men vad ska man göra? Måste ju pröva att äta något mer idag. Middagen gick sådär, magont, knip och bubblor..

 

Nä dags att sätta igång med det jag tänkt..


//s

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards