Alla inlägg under november 2010

Av Karedo - 1 november 2010 12:53

Ringde till dagis i morse vid 7, och bad att få lämna klockan 9 istället för klockan 11. Och det gick jättebra, men jag får hämta vid 16 istället. En helt okej deal tycker jag, lämna 2 timmar tidigare och hämta bara 1 halv timme tidigare.

Vi tog bilen till dagis i morse, erkänner min lathet. Men är inte på 100% än och det blir så mycket lättare. Av någon konstig anledning så tycker tjejorna att det är roligt att åka mammas bil. Och allt går mycket bättre på morgonen om man säger att vi ska åka i den. =)


  

Knasiga barn, men mina underbara tjejor.

2010-10-31


Som ni kanske märker så har jag fått in lite nya bilder i datan, och de måste ju visas. =) Om jag bara kan hitta alla bra, jag tror nästan det är fler åtelbilder (grisbilder) på datan nu än vanliga kort =) och allt ligger huller om buller. ska nog be min kära man att flytta alla grisbilder till en egen mapp. För även om det ligger efter datum, så lägger sig grisbilderna över de vanliga korten om det nu skulle vara taget samma dag. 


  

En grisbild tagen 2010-10-22 


Cassi kan sitta med pappa och titta på dessa bilder i evigheter. Nu har oxå Nellie börjat upptäcka grisarna på datan =)

Vart tog mina blivande hästtjejor vägen? Får hoppas på att Ida kommer börja tjata om en egen häst. För sen är det kört..


Nu ska jag gosa ner mig i soffan igen, så jag orkar hämta tjejorna sen.  Ska nog önska mig en bärbar dator i julklapp =) Då kan man gosa i soffan sammtidigt som man "datar" =)

 

Ha det bäst. Kram och snörvel, (även om det är lite mindre) Sofi




Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards