Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Jobb, kolmården och nattning..

Av Karedo - 23 maj 2011 10:32

  


Idag ska jag jobba, så skönt att komma igång igen.. Det är jätteskönt att vara hemma, men man tröttnar efter ett tag. I typ två månader har jag varit hemma, både för mig och sjuka barn. Den här veckan är jimmy hemma med Nellie så jag kan jobba. Sen på torsdag så ska gipset bort, så snart kan hon äntligen få gå till dagis igen.. Som hon har längtat.


Nu har vi äntligen varit på kolmården för första gången i år.. Safari-linbanan var riktigt bra faktiskt, tjejorna tyckte den var jätte rolig att åka. Så den måste ni åka om ni ändå är i parken.. Det bästa var när vi var över björnarna, Vi var fullt upptagna med att titta på två stora björnar under oss när Jmmy tittar lite åt sidan, och där leker två björnungar i trädet precis i höjd med oss, bara någon meter bort =)



Jag vill be om ursäkt för alla stavfel i förra inlägget.. Och kanske även i detta.. Men jag är för slö för att gå in och ändra =)

 

Ha det bäst, Kram Sofi

 

*Nu ska du somna själv i din säng utan mamma eller pappa*

Upptdatering, lördagkväll & söndagkväll.

 

Sammarfattar det lite kort så här... Lördagskvällen blev den bästa bara för att inte funka igen på söndagen. Men vi kämpar på.. Idag är det Jimmys tur att natta själv då jag jobbar.. Håller tummarna på att det funkar kanon..

 
 
Ingen bild

Lena-Marie

23 maj 2011 13:51

Läste i aftonbladet förut om linbanan i Kålmården. Värkar va trevligt. Men det var väl ganska dyrt att åka men det kanske ingår i ert årskort?? Visst är det tråkigt att gå hemma tycker jag oxå. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karedo - 5 augusti 2018 10:46


Jag är en större människa i en nu lite mindre kropp.. Men jag är samma mamma, fru & människa. Som fortfarande brottas med samma känslor & tanketroll som förut.. Jag vet inte om någon förstår hur jag menar..? Men i mina ögon kommer jag alltid vara...

Av Karedo - 27 juli 2018 00:20

Jag är så galet trött på att flänga fram & tillbaka mellan hopp & förtvivlan. Kan du förstå den känslan?   Ena dagen är allt så jäkla bra & jag har en underbar känsla inombords. Jag planerar min dag men låter ändå allt komma som det kommer. Energ...

Av Karedo - 23 juli 2018 20:31


Jag kommer aldrig kunna kalla mig smal.. Jag är lixom gjuten i fel form från början.. Om det nu är smal jag vill vara? & ja helt ärligt, hur ytligt det än låter så vill jag vara smalare än jag är i dag.. Så antar jag vill kunna kalla mig smal.. Är de...

Av Karedo - 7 juni 2018 11:17

[ raderat inlägg ]

Av Karedo - 25 maj 2018 20:52

Jag är en riktig känslomänniska & jag är så sämst på det..   För inte så länge sen så mådde jag så dåligt att jag sjäv var rädd för mina tankar & känslor. Nu pratar vi inte månader utan veckor.. Det är ingen hemlighet att jag mått så här dåligt f...

Presentation


En mamma som försöker få vardagen att rulla på, med tre kottar och en man i huset..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Skapa flashcards